Garancia
Garanciális (jótállási) feltételek
Jótállás esetén az, aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt meghatározott feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A rendelet csak a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre írja elő a kötelező jótállás szabályait. Fogyasztó csak természetes személy lehet. Cég vagy bármilyen más szervezet nem minősül fogyasztónak. Másik kitétel, hogy csak akkor minősül fogyasztónak egy személy, ha a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül köt szerződést.
Termékeink túlnyomó részben gázkészülék-alkatrészek, mely készülékek javítását, karbantartását csak érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező, szakképzett, a készüléket jól ismerő szakember végezheti. A készülékekben egyidejűleg víz, gáz és elektromos áram is jelen van, így megfelelő szakértelem, képzettség hiányában annak javítása tilos, és életveszélyes. Amennyiben nem ilyen szakember végezte a javítást, az alkatrészre semmiféle garanciát nem vállalunk. Reklamáció esetében kérjük a gázkészülék adattáblájának fotóját, a szakszerelő által kiállított beépítési / kiépítési munkalap, és a beépítési szolgáltatás számlájának másolatát postai vagy elektronikus úton elküldeni a hibajelenség szakszerű leírásával. A visszaküldött alkatrészeket minden esetben bevizsgáljuk. Előzetes kommunikáció nélkül visszaküldött árut nem veszünk át.
Visszaküldés címe: 2014 Csobánka, Híd utca 3.
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő, jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre, melynek ára meghaladja a 10.000 forintot, értékhatártól függő jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla és/vagy az esetlegesen létező jótállási jegy dátuma.
Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- e-mail értesítés a vásárlás azonosításával; az érintett készülék adattáblájának fotójával;
- beépítési / kiépítési munkalap, és szakvélemény érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező szakember által kiállítva;
A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2-4 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. elkoszolódott fűtési rendszer, helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai stb.) esetén a gyártók, forgalmazók nem vállalnak garanciát
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefonszámán vagy a központi szakszervizénél.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje az aktuális magyar törvényes rendelkezéseknek megfelelő.